понедељак, 30. децембар 2013.

KINDER TORTA ( NEPECENA )


Sastojci:

Podloga ( kora ):

300gr. mlevenog petit ili plazma keksa,
po potrebi mleko.

Premazivanje podloge:

400gr. eurokrema.

Fil:

500ml. mleka,
300gr. secera,
1 vanil secer,
6 zumanca,
100gr. pudinga od vanile,
1 margarin,
150 gr. cokolade,
200gr. plazme ( u komadu ),
po potrebi mleko za umakanje plazme.

Sam:

6 belanaca,
5 kasika secera.

Priprema:

Podloga ( kora ) :

U mleveni keks dodavati po malo mleka da se dobije smesa pogodna za oblikovanje kore pa smesu utisnuti u kalup.


Premazivanje podloge:

Eurokrem otopiti na pari.
Otopljenim eurokremom premazati podlogu ( koru ) i ostaviti u frizider da se eurokrem stegne.

Fil:

Odvojiti malo mleka i dodati zumacka koja su prethodno umucena sa vanil secerom i 50 gr. kristal secera, zatim dodati i prah za puding i umutiti mikserom. Ostatak mleka staviti sa 250gr. secera na sporet da provri pa mu dodati umucenu smesu sa zumancima i kuvati uz stalno mesanje dok se ne zgusne. Ostaviti da se ohladi pa dodati margarin i dobro sjediniti pa podeliti smesu na dva dela.



.Cokoladu otopiti na pari.
Zatim otopljenu cokoladu dodati u jedan deo fila, a drugi deo fila ostaje zut.


Filovanje:

Preko stegnutog eurokrema naneti zuti fil.


Na zuti fil poredjati plazmu prethodno umocenu u mleko.


Preko plazme naneti cokoladni fil.



Sam:
Belanca umutiti u cvrst sneg uz postepeno dodavanje secer.
Umucen sam naneti na cokoladni fil.

 Sam nisam pravila posto moji ne vole, tortu sam posula cokoladnim i sarenim mrvicama




Нема коментара:

Постави коментар